Over mij
Sinds 2008 ben ik al werkzaam als marketeer. Sindsdien heb ik kennis opgedaan van verschillende branches en heb ik mij verder ontwikkeld als CRM en e-mailspecialist. De combinatie van ervaring opdoen aan bureau- en klantzijde heeft ervoor gezorgd dat ik niet alleen projectmatig kan werken, maar ook in staat ben om meerdere projecten tegelijkertijd draaiende te houden. Zowel zelfstandig als onderdeel van een team kan ik zeker een meerwaarde leveren aan jouw organisatie.

Carrière
Krachtig In Marketing (K.I.M.) (2022 – heden)
DDMA Commissie Email (2018 – heden)
100%EMAIL (2019 – 2022)
Knab (2019)
NS International (2014 – 2018)
L’Oréal (2008 – 2014)
Kennis van
Selligent
Spotler
Mailchimp
Adobe Campaign
Tripolis
Google Analytics
CanopyDeploy
Photoshop
DDMA E-mailprofessional van het Jaar (2018) & meer
In 2018 werd ik door de jury van de DDMA Email Summit unaniem verkozen tot E-mailprofessional van het Jaar. Een prachtige bekroning op mijn werk als Growth Owner retentie bij NS International toentertijd. Bij die award is het niet gebleven! Want samen met het NS International won onze ‘Ready to Go’ e-mailcampagne in 2017 ook de Selligent publieksprijs én de Selligent Award voor de categorie Profile Building.
Ook als Senior e-mailmarketeer bij 100%EMAIL heb ik samen met mijn team mooie awards binnengehaald. Waaronder de DDMA award voor Beste E-mailcampagne in 2020 (Hans Anders) én nogmaals in 2021 (Carglass). Met diezelfde succesvolle datagedreven campagne heeft mijn team samen met Carglass in 2021 ook de Selligent Award voor Excellence in Omnichannel Marketing gewonnen.